Laatste nachtje in NL - Reisverslag uit Zoetermeer, Nederland van Quinten Smit - WaarBenJij.nu Laatste nachtje in NL - Reisverslag uit Zoetermeer, Nederland van Quinten Smit - WaarBenJij.nu

Laatste nachtje in NL

Door: Quinten

Blijf op de hoogte en volg Quinten

10 Januari 2012 | Nederland, Zoetermeer

Het afscheidsfeestje is gegeven, de huissleutel van mijn huis heb ik ingeleverd en mijn backpack staat sinds gisteren in gepakt en wel in de kamer.

Dat betekent maar 1 ding... Morgen is het zover, dan is de vertrekdag!

Het voelt wel raar en heel dubbel moet ik zeggen. Judith en ik hebben enorm naar de vertrekdag toegeleefd maar het is ook wel stiekem een beetje eng. Je weet namelijk wat je hier hebt en daar (ondanks de voorbereiding) niet en dan ook nog eens alle familie, vrienden, collega's en kennissen missen!!

Vreemde landen, vreemde omgeving, vreemde mensen en misschien nog wel vreemdere gewoontes. Maar goed zonder deze factoren geen avontuur! En daar doen we het natuurlijk wel voor :)

Het reisschema ziet er vervolgens zo uit:
17.45 Amsterdam - Parijs met vlucht KL1245
23.20 Parijs - Singapore met vlucht AF0256
Op donderdag 12 januari 2012 om 18.45 uur lokale tijd komen we dan eindelijk aan in Singapore.

De eerste uitdaging staat ook meteen al op de planning voor onze reis! Air France heeft ons namelijk zomaar apart in het vliegtuig gezet naar Singapore. Dit betekend dat ik aan de voorkant van het vliegtuig zit en Judith achterin het vliegtuig. Best apart want dat hadden we niet geboekt... Hopelijk valt er dus nog wat te regelen op Schiphol of Parijs. Anders wordt het wel een hele ongezellige vlucht van 12 uur.

Als we veilig aan de andere van de wereld zijn zal ik hier weer een stukje plaatsen.

En voordat ik mijn laatste reisverslag in NL afsluit, wil ik iedereen enorm bedanken voor alle steun, berichtjes, telefoontjes, smsjes, kaartjes, kado's en noem maar op. Helemaal geweldig!! Ik hoop dan ook dat jullie Judith en mij met veel plezier zullen volgen.

Groetjes, Quinten!!

P.S. als je op het kaartje rechtsboven klikt kan je zien waar we ons bevinden en hoe onze route ongeveer zal zijn.

  • 10 Januari 2012 - 20:07

    Peter En Saskia:

    Hoi Quinten en Judith,
    Nou .....het is dan weer zover, jullie op avontuur. Wij gaan jullie zeker volgen en ik ga weer alles opslaan, kan ik alles weer teruglezen en bekijken. Wij wensen jullie een hele goeie vlucht naar Singapore en neem je bonnenboekje mee, wie weet ...overtreding....jij kan lekker jullie zakgeld verhogen.
    Goeie reis en tot snel horens
    Liefs Peter en Sas xxxx

  • 10 Januari 2012 - 21:02

    Erik:

    We wensen jullie een onvergetelijk goed reis samen! Tot morgen op Schiphol! Fijn dat je vanavond nog bij ons was! XXX

  • 10 Januari 2012 - 21:49

    Johan:

    Eey Quinten,
    Ik wens jou nogmaals heel veel plezier en een fantastisch mooie reis toe. Ik ga jullie belevenissen volgen en ben benieuwd naar het eerst volgende reisverslag.
    Groet,
    Johan

  • 11 Januari 2012 - 10:41

    Vanita:

    Dag Quinten,

    Super veel plezier de aankomende weken samen en een hele goede reis!

    Vanita

  • 11 Januari 2012 - 10:47

    Ben En Bettina:

    Hoi Quinten,
    We wensen je een geweldige reis, een mooi avontuur, veel plezier, prachtige ontdekkingen, interessante ontmoetingen, kortom een fantastische tijd. Uiteraard geldt dit ook voor Judith, maar haar hebben we het gisteravond nog persoonlijk kunnen wensen, jou zien we niet meer voor je vertrek.
    Hopelijk lukt het jullie om nog bij elkaar te komen zitten in het vliegtuig. Maar gelukkig zien jullie elkaar daarna nog lang genoeg.
    Pas goed op elkaar en geniet veel samen.
    Lievz en groeten,
    Ben en Bettina

  • 11 Januari 2012 - 17:27

    Ingrid Pieters:

    Hoi Quiten en Judith,

    Vanuit een nat Nederland wil ik jullie, zelf net terug van een maandje Nieuw-Zeeland /Langkawi een heel fijn en top verblijf toewensen in den Vreemden. Geniet, onstpan, chil en ontdek de wondere andere wereld.

    Gr

  • 11 Januari 2012 - 20:47

    Mathea:

    Hey Q'tje en Judith,

    Heel veel plezier en maak er een onvergetelijke en geweldige reis van!!
    Hoop dat jullie naast elkaar kunnen zitten, haha!! xx

  • 13 Januari 2012 - 11:01

    Stephan:

    Goeie reis en geniet ervan! Het klinkt allemaal super! Groeten

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Quinten

Op dit moment op zoek naar avontuur in Zuid-Amerika met mijn backpack op mijn rug. Check voor foto's www.instagram.com/qdude Check ook mijn reismaatje op www.instagram.com/fido.ape

Actief sinds 19 Sept. 2008
Verslag gelezen: 336
Totaal aantal bezoekers 69229

Voorgaande reizen:

08 November 2017 - 01 Maart 2018

Zuid-Amerika

11 Januari 2012 - 17 Juni 2012

Vleugje Azië met NZ en OZ

26 Juli 2010 - 10 Augustus 2010

Rondje oost-europa

04 November 2008 - 23 Maart 2009

Grote droom: Australie

01 Januari 2000 - 02 Januari 2000

.

Landen bezocht: