Nog 1 nachtje slapen... - Reisverslag uit Zoetermeer, Nederland van Quinten Smit - WaarBenJij.nu Nog 1 nachtje slapen... - Reisverslag uit Zoetermeer, Nederland van Quinten Smit - WaarBenJij.nu

Nog 1 nachtje slapen...

Door: Quinten

Blijf op de hoogte en volg Quinten

03 November 2008 | Nederland, Zoetermeer

Het afscheidsfeestje is gehouden, mijn tas zo goed als ingepakt en de kaartjes en mailtjes met succes erin stromen maar binnen. Ik blijf het allemaal maar vaag vinden.

Morgen zit ik gewoon in het vliegtuig naar Australië! Dat is toch gewoon focking niet normaal. Het ene moment heb ik er ook mega veel zin in maar soms denk ik ook, ik lijk wel gek dat, ik weg ga uit mijn veilige omgeving met al die mensen die zo aardig zijn en mij succes wensen met mij reis. Maar ach zegt een stemmetje dan weer het is maar tot Maart, dit is de kans van je leven het is nu of nooit. En als ik dat dan weer hoor heb ik er enorm veel zin in. Kom maar op met dat avontuur!!

Straks het laatste happie Nederlandse avondeten, afscheid nemen van Damien en Sabrina die nog even langs komen, (proberen te) slapen en dan morgen op naar schiphol. De wijde wereld in!

Mijn volgende berichtje krijgen jullie als ik aan de andere kant van de aardbol zit ;)

  • 03 November 2008 - 18:56

    Gina:

    ENJOY!!!!!
    Vet stoer hoor en ik ga graag al je berichten lezen, vanaf de andere kant van de wereld :-)!
    Als je terug bent kun je tenminste iedereen jaloers maken met je ervaring, die niemand je meer kan afpakken.
    Trouwens, ik ken nog een vriend van mij die op dit moment aan het trekken is door Aussie!!!! :) Miss dat je hem nog tegen komt...
    XX

  • 03 November 2008 - 19:13

    Karen:

    Hey Quint!!

    Nou het is dan zover nu...Echt onwijs veel plezier en geniet er lekker van! Een goede reis gewenst en ik hoor wel als je aan de andere kant van de wereld bent! Ik hou je wel op de hoogte van de sappige roddels op t Paleis ;-)

    x karen

  • 03 November 2008 - 20:01

    Martijn (BB):

    Gozertje, ga je daar een beetje genieten!!!!

    Niet te veel op het strand kijken naar die mooie b.............................................................ruine zandkorrels he..!!!!

    Succes goos.

    Mazzel

  • 04 November 2008 - 01:00

    Laura:

    Heel veel plezier daar!!! Ben jaloers... Je hebt gelijk dat je gaat en idd, het is nu of nooit! Geniet ervan!

    Enne... ik hou Matheetje wel in de gaten ;)

    Kus

  • 04 November 2008 - 07:56

    Maup:

    cool quin!!!

    ben zelfs een beetje jaloers op je.

    eet geen batterman sandwich, dat is smerig!!!
    voorderest is alles lekker-hahahaha!!!

    gr maup

  • 04 November 2008 - 08:53

    Pim:

    goeie reis en fijne vakantie en ik hoop dat je tegen veel leuke house en d&b feestjes aanloopt

  • 04 November 2008 - 19:41

    Laura V. Ginkel:

    Hey Quint.

    Heel erg veel plezier!
    Wel uitkijken he!
    Ben wel heel erg benieuwd hoe je het gaat vinden, maar dat zal denk ik wel goekomen.

    Kusjes Laura :-D

  • 05 November 2008 - 10:15

    Hans Hoeneveld:

    Hey Gijssie,

    Het afscheid was een beetje snel op het werk maar niet minder gemeend.
    Heel veel plezier daar en geniet ervan want dit maak je waarschijnlijk maar eenmalig mee allemaal!
    Mocht je in de gelegenheid zijn, zou je voor mij een Kangoeroe of een Koalaatje mee kunnen nemen voor de kids??? ;-)

    Nogmaals heel veel plezier en ik neem zeker af en toe eens een kijkje op deze site

    Groetjes van je ( oud ) collega hans


  • 05 November 2008 - 16:11

    Mathea:

    Hey Q'tje,

    Als je dit leest, ben je van je vliegreis af met die luidruchtige Italianen aan boord, heb je geen oog dicht kunnen doen. Ik was blij dat ik steeds een smsje van je kreeg als je weer even geland was..

    Ik ben benieuwd hoe je eerste dagen aan de anderekant van de aardbol zijn. Vast onwijs leuk. Snel een telefoonnnummer aanschaffen he dan ik je ff bellen..

    Q, ik wens je heel veel succes en plezier!!

    Dikke Kus, Mathea

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Zoetermeer

Quinten

Op dit moment op zoek naar avontuur in Zuid-Amerika met mijn backpack op mijn rug. Check voor foto's www.instagram.com/qdude Check ook mijn reismaatje op www.instagram.com/fido.ape

Actief sinds 19 Sept. 2008
Verslag gelezen: 130
Totaal aantal bezoekers 69253

Voorgaande reizen:

08 November 2017 - 01 Maart 2018

Zuid-Amerika

11 Januari 2012 - 17 Juni 2012

Vleugje Azië met NZ en OZ

26 Juli 2010 - 10 Augustus 2010

Rondje oost-europa

04 November 2008 - 23 Maart 2009

Grote droom: Australie

01 Januari 2000 - 02 Januari 2000

.

Landen bezocht: