Misschien toch niet naar huis? - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Quinten Smit - WaarBenJij.nu Misschien toch niet naar huis? - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Quinten Smit - WaarBenJij.nu

Misschien toch niet naar huis?

Door: Quinten

Blijf op de hoogte en volg Quinten

23 Maart 2009 | Singapore, Singapore

Op dit moment sta ik op singapore airport. De rede dat ik jullie dit laat weten is, is dat mijn vliegtuig al 2,5uur vertraging heeft... best ironisch aan de ene kant wilde ik niet naar huis en nu ben ik gestrand op een vliegveld in een Singapore. Het personeel hier heeft geen idee hoe lang het nog gaat duren maar de kans is groot dat ik mijn aansluiting in Londen ga missen. Ik heb dus nog geen idee hoe laat ik werkelijk aankom in Amsterdam. Maar goed wel weer een prachtig reisverhaal toch ;) Nou hopelijk zie ik jullie deze week nog en anders ga ik nog een paar dagen vakantie vieren in Singapore :P

Quinten

Op dit moment op zoek naar avontuur in Zuid-Amerika met mijn backpack op mijn rug. Check voor foto's www.instagram.com/qdude Check ook mijn reismaatje op www.instagram.com/fido.ape

Actief sinds 19 Sept. 2008