Laatste avond! - Reisverslag uit Perth, Australië van Quinten Smit - WaarBenJij.nu Laatste avond! - Reisverslag uit Perth, Australië van Quinten Smit - WaarBenJij.nu

Laatste avond!

Door: Quinten

Blijf op de hoogte en volg Quinten

21 Maart 2009 | Australië, Perth

Daar ben ik weer! Zoals jullie kunnen zien ben ik weer veilig terug gekomen van mijn roadtrip door west australie.

Ik wilde eigenlijk een heel stuk typen over de roadtrip maar vanavond is ook mijn laatste avond hier in Australie en ik kom eigenlijk tijd te kort. Op dit moment zijn namelijk mijn reisvrienden een enorme maaltijd aan het koken en daarna gaan we lekker de hele avond feesten om het goede einde van mijn grote reis te vieren.

Het voelt allemaal een beetje raar. Aan de ene kant ben ik blij om straks weer iedereen te zien en weer terug te zijn in Nederland maar aan de andere kant ook droevig omdat ik het zonnige weer, de mooie stranden/plaatsen, al mijn reisvrienden, de avonturen en het zorgeloze backpackers leven (voorlopig) achter me moet laten.

Maar door het tijdgebrek kan ik jullie helaas nu niet het hele verhaal vertellen over de roadtrip maar ik beloof dat wanneer ik in Nederland ben alles op waarbenjij.nu zal zetten of nog beter ik kan je het persoonlijk vertellen ;) Ik zal proberen vanavond nog de foto's op hyves te zetten zodat jullie die alvast wel kunnen zien op hyves.

Oja voor iedereen die geinterreseerd is: ik kom trouwens om 10:50 aan op schiphol met vlucht BA0430 vanuit Londen. No worries als je er niet bent maar veel mensen vroegen wanneer ik precies aankom ;)

Nou dat was het dan voor nu even. Tot over een paar dagen!! En voor nu nog even groetjes/kus/knuffel/box vanuit het zonnige Perth!

  • 21 Maart 2009 - 11:41

    Oma En IK :

    Goede reis en zijn benieuwd .

    Voor lopig een eind aan de reis, en nu dus sparen voor de volgende plannen. LIEFS en KNUF.

  • 21 Maart 2009 - 11:52

    Eva (C1000):

    Heey Quint!

    Gezellig dat je binnenkort weer in het land bent! We gaan snel stappen met de c1000-gang!

    Kus!

  • 21 Maart 2009 - 12:20

    VirgiliciouzZ.......:

    Hey gozâh,

    Wat iz het toggg weer zzznel gegaan die tijd!!!
    Maarre we gaan je weer zien zo in het Hollandse.

    Ennuh dan mag je nog twee weekiezZ lekker gaan genieten van het PaleizZ!!!!! Ze hebben je denk ik hard nodig daar. Tiz druk, druk DRUK!

    Xieje zzznellll man!

    MazzeltovCocktailzZ


  • 21 Maart 2009 - 14:52

    Margot Koghee:

    Hoi Backpacker nog even en dan ben je weer thuis in het koude kikkerlandje.
    Maar je hebt een fantastise reis gehad en daar kan je altijd op terug kijken en je nieuwe vriende weer in hun land bezoeken zo gaat dat normaal gesproken en ik denk bij jou ook wel.veilige vlucht en tot gauw.
    Margot

  • 21 Maart 2009 - 15:07

    Ilona:

    Hee Q,
    Het lijkt me zeker een heel dubbel gevoel.
    Geniet nog maar goed van je laatste avondje daar met iedereen en als je terug bent gaan we gezellig wat drinken en kan ik al je verhalen horen ;)!
    Goede reis alvast en tot snel!

    Liefs, Ilona

  • 21 Maart 2009 - 16:26

    Kitty:

    Tot snel!!!

  • 21 Maart 2009 - 22:45

    Rene En Constanze:

    Beste lieve Quinten 5 maanden geleden waren we op Schiphol en nu maandag 23 maart staan we er weer. Niet alleen vogels en vliegtuigen maar ook de tijd vliegt en dat is een feit waar we niet om heen kunnen. We wensen jou een super goeie vlucht en een veilige landing straks op Nederlandse bodem.Tot over 36 uur!!!!
    Groetje van Rene en kus van de Mama

  • 22 Maart 2009 - 22:42

    Lau:

    Quint, ik hoop dat je droom na al deze ervaringen uit is gekomen en dat het je nog meer dan bevallen is!!! Wat is het backpackers leven toch mooi hè?! Schaarwijnlijk ;) heb je de smaak nu goed te pakken!! En gelijk heb je, genieten zo lang het kan!

    Goeie vlucht en hopelijk duurt je verblijf in Singa niet te lang. Als dit wel het geval is raad ik je aan om naar Maleisië te gaan :D

    Laterrrrrzzz!!!

    XxX


  • 23 Maart 2009 - 17:29

    Lies.:

    Quinten is thuis!!!
    Wij hebben hem met een grote groep begroet op Schiphol.
    Was super gezellig.

  • 26 Maart 2009 - 20:52

    Troyinthemood:

    hey hey quint ja ik zou me moeten schamen dat ik al een hele tijd geen berichtjes meer heb getypt.

    Hoop dat mijn excuus dat ik aan het afstuderen ben voldoende is!

    Jeetje je avontuur is bijna klaar of inmiddels al klaar.

    Vreselijk lijkt me dat weer terug gaan naar het ohw zo borring nederland bah!

    Ga je gauw spreken!

    ciao

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Quinten

Op dit moment op zoek naar avontuur in Zuid-Amerika met mijn backpack op mijn rug. Check voor foto's www.instagram.com/qdude Check ook mijn reismaatje op www.instagram.com/fido.ape

Actief sinds 19 Sept. 2008
Verslag gelezen: 218
Totaal aantal bezoekers 69245

Voorgaande reizen:

08 November 2017 - 01 Maart 2018

Zuid-Amerika

11 Januari 2012 - 17 Juni 2012

Vleugje Azië met NZ en OZ

26 Juli 2010 - 10 Augustus 2010

Rondje oost-europa

04 November 2008 - 23 Maart 2009

Grote droom: Australie

01 Januari 2000 - 02 Januari 2000

.

Landen bezocht: