Terug vanuit het paradijs - Reisverslag uit Malakka, Maleisië van Quinten Smit - WaarBenJij.nu Terug vanuit het paradijs - Reisverslag uit Malakka, Maleisië van Quinten Smit - WaarBenJij.nu

Terug vanuit het paradijs

Door: Quinten en Juut

Blijf op de hoogte en volg Quinten

22 Januari 2012 | Maleisië, Malakka

Hey allemaal,

Dit keer geen lang reisverslag die krijgen jullie nog te goed van mij maar de foto's staan wel eindelijk online! Je kan ze bekijken op http://photobucket.com/jqazie

Ook hebben we een reismaatje gevonden. Hij heeft ook zijn eigen album: http://photobucket.com/fidoinazie
Zeker de moeite waard om ook even te kijken!! We promise!!

Hoop dat jullie ze mooi vinden en een vluchtje zon op deze manier jullie kant op sturen.

Groetjes/kusjes/knuffels

Juut en Quinten

• 22 Januari 2012 - 11:27

Kimmie Delft:

He Quinten, wat gaaf ziet dat er allemaal uit zeg!! Ik kan niet wachten op onze reis naar Thailand.. Ik ga je smsen zodra we daar zitten zodat we mogelijk nog effe een bakkie kunnen doen!

Have fun!

Gr. Kimmie

• 22 Januari 2012 - 12:07

Erik:

Bedankt voor het plaatsen!!
    Fijn dat het zo goed met jullie gaat en dat jullie al zulke mooie plekjes bezocht hebben. Leuk om zo'n reiskameraadje bij je te hebben!!!
    We blijven jullie volgen!! Heel veel liefs! XXX Erik.

• 22 Januari 2012 - 12:18

Mama Constanze:

Wat geweldig wat jullie allemaal zien en meemaken. En wat heerlijk dat wij daar op deze manier van mogen mee genieten. Was die flat bestaande uit 3 gebouwen met als dak(terras) een schip de plek waar jullie op de 70ste verdieping een cocktail dronken? En daarna de foto's uit het paradijs. Echt waanzinnig gaaf. Wens jullie een hele goeie doorreis en heel veel plezier!
    kusje van ons

• 22 Januari 2012 - 12:38

Oma En Opa Smit:

jullie hebben een leuk reismaatje, lijkt sprekent op een van jullie!
    wij zien aan de fotos dat het best inorde is daar. wij worden jalours op de zon en vrijheid die jullie hebben.
    hier veel veel regen. winter slaat ons over. op naar het volgend avontuur liefs ons

• 22 Januari 2012 - 16:14

Annemarie Zus Opa:

Leuk stel zijn jullie en geniet van dit geweldige avontuur Doei.

• 22 Januari 2012 - 18:12

Johan:

Hey Quinten, wat een onwijs gave foto´s. Leuk om op deze manier een beetje van jullie reis mee te maken. Ik denk dat ik ook maar eens zo´n reis moet gaan plannen. Heel veel plezier weer en ik wacht op de volgende fotoreportage.

Gr. Johan

• 22 Januari 2012 - 22:50

Willie Herren !:

Hooi hooi ! Poesje is in goede orde ontvangen hoor, ze is wel wat magerder dan op de foto maar dat trekt wel bij. Foto's zien er goed uit !
    Nog even ter info ! Je mist hier niets (koud, verliezende voetbalwedstrijden, de kapitein die op zijn schip blijft)
    Geniet er dus maar flink van ! Tot snel
    x Party

• 23 Januari 2012 - 12:34

Lies Smit:

Wat leuk dat je met je paps kunt watsuppen,hij is daar heel blij mee.
    Techniek staat voor niets he!BTW mooie foto,s gemaakt tot nu toe en echt een superreportage van jullie grote/kleine reisvriend.Hoe verzinnen jullie het!!!LOL
    Blijf genieten en op elkaar passen!
    xxx Lies en paps