Alweer 1 maand van huis! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Quinten Smit - WaarBenJij.nu Alweer 1 maand van huis! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Quinten Smit - WaarBenJij.nu

Alweer 1 maand van huis!

Door: Quinten

Blijf op de hoogte en volg Quinten

04 December 2008 | Australië, Sydney

Hey allemaal,

Zoals jullie in de titel al kunnen lezen is het alweer 1 maand geleden dat ik van huis vertrokken ben om mijn droomreis in Australie uit te voeren. Tot nu toe gaat alles nog steeds goed. Omdat 1 maand toch een beetje speciaal is dit keer een videoboodschap die ik gisteren heb opgenomen in port maquarie. Je kan de videoboodschap zien op:

• 04 December 2008 - 07:50

Naaldwijk:

Hoi Quint,wat gaaf om je te zien en horen praten,lang geleden.
    ja,het weer is hier echt winters.
    Maar dat sla jij een jaartje over.
    Het gaat wel hard hoor,alweer een maand!
    Je zal zien dat de tijd vliegt.
    Voor je het weet ben je weer in Nederland en komen de dagelijkse verplichtingen weer langs!!!
    Geniet dus nog maar een poosje,dit neemt niemand je meer af.
    Wel voorzichtig blijven he!
    Heel veel liefs,knuf en kus van Erik,Lies en de rest van de clan.XXX

• 04 December 2008 - 08:47

Maup[:

goed man!!!!!

ben trots op je!

geniet er maar van, strax loop je weer in een apepakkie te buffelen

gr maup

• 04 December 2008 - 16:22

Saskia:

Tinnieeee!!!

Wat een leuke boodschap! Leuk om je ff te zien! Ben blij dat je het naar je zin hebt en dat de tijd zo snel gaat!!! Super dat je ons zo op de hoogte houdt van al je belevenissen...ik lees ze allemaal hahaha
    Het is ook erg koud vandaag...en behalve t sporten, heb ik een nutteloze lange dag gehad op school! dus ben blij met je video boodschap....ben nu weer vrolijk :P

Eej geniet ervan....en ik lees je belevenissen wel weer

Dikke kussssssssssss!

• 04 December 2008 - 16:48

Mieke:

Ha Q,
    Je bent al wel asociaal bruin geworden zeg. Leuk je nu te horen en life te zien. kus Mieke

• 04 December 2008 - 17:47

Mathea:

Wat ben jij bruin!!!
    Wat een traktatie, die videoboodschap!
    Heerlijk om weer ff je koppie te zien en je stem te horen, zo vertrouwd...

Kus, M

• 04 December 2008 - 19:08

Laura:

Wat lachen zeg, zo'n videoboodschap!

Zo te zien en hore gaat het je goed f daar! Je ziet er goed uit!

Nog effetjes en dan gaan Matheetje en ik er ook effe vandoor... Heb er zin an!

Heel veel plezier nog en maak er wat van!

Liefs

• 04 December 2008 - 21:18

Johan:

Eey Quint,

Leuk idee om een videoboodschap op te nemen.Heel apart om jou daar zo in de Australische zon te zien zitten.We hebben hier inderdaad heel ander weer dan jij daar, zo te zien. De winter is hier echt begonnen.

Ik wens je weer heel veel plezier (ook namens de collega's van bureau Pijnacker) en wacht je volgende bericht af.

Gr. Johan

P.S. Mocht je nog willen weten hoe het Bart en mij vergaat in Delft, kijk dan even op www.district8.net (artikel "Steve in het hol val de leeuw")

• 04 December 2008 - 21:44

Rene En De Mama:

Jawel vandaag 4 dec 08 exact een maand geleden dat wij jou uitzwaaiden op Schiphol. Aan de ene kant verschrikkelijk lang geleden en anderzijds heel kort. Wat een heerlijk uitgebreid reisverslag en wat een mooie gave foto's.Vooral die met dat schaapje dat je net geschoren had. En die zon en warmte!!!!! het straalt ons tegemoet.Jammer dat het glas van de computer de warmte tegen houdt(geintje) want hier is het koud en nat met tussen de druppels door een sneeuwvlok. Morgenavond Sinterklaasje!Weet je nog die avond dat Sint persoonlijk bij ons 's avonds even op bezoek kwam met z'n pietjes en jij tot het moment van weggaan het spel als 5 jarige meespeelde.Pas toen ze de voordeur uit waren zei jij"Ja ik weet wel wie dat was dat was niet de echte Sint maar Koos!". Geweldig.
    Bij ons nu geen Sinterklaas maar al een klein beetje kerst. Er hangt aan de keuken/kamermuur een halve kerst kunstboom op z'n kop!!! Want ja zeg nu zelf jij daar aan het andere eind van de wereld wil hier zeggen dat de boel een beetje op z'n kop staat.Kind geniet lekker door en houdt vooral goed links!
    Hollandse maangroetjes en liefs van ons. Rene en de Mama

• 05 December 2008 - 12:05

Ilona:

He Quinten,
    Fijn dat alles nog goed gaat en super leuk joh zo'n videoboodschap ;)!
    De eerste keer dat ik je een keer "buiten de kroeg" hoor praten hahaa ;)!
    Geniet van je vervolgreis!

Koude groetjes uit NL.

Liefs Ilona

• 05 December 2008 - 12:31

Oma Riet :

Een geweldig leuke Film.
    Een Sint verrassing. Kan niet beter!Bruine rakker zegt Opa .
    Wij gaan van middag bijn Mieke Sint Vieren en natuurlijk de film Nog eens zien tot kijk.
    Je pa heeft mij even ge holpen doeeeeee

• 06 December 2008 - 14:06

Hier Is Breda:

Ha, die Quinten !
    Leuke boodschap met jou in beeld.Knap gedaan.Je begint al een echte Aussi te worden.And all the time nice girls around.Hou je zaakjes goed onder contole.Heel veel groeten van ons.

• 08 December 2008 - 17:38

Richard:

Hee Quint,

Heb met veel plezier en uiteraard belangstelling jouw verhalen gelezen. Echt gaaf te lezen dat je het zo naar je zin hebt. Geniet ervan man.
    De videoboodschap was te gek. Ben jaloers op je in dat klimaat daar nu; beter in elk geval dan in de december-koude in Pijnacker bij een aanrijding staan.
    Hoop echt voor je dat de rest van de tijd daar ook zo is als de eerste maand.

Groet,

Richard

• 09 December 2008 - 08:14

Eva:

Heey Q!

Wat leuk een videoboodschap! Echt leuk om je te zien en te horen!

Hier in Nederland mist de c1000-gang je! Steef en ik maken steeds de fout om jou in mailtjes te plaatsen voor etentjes, uitjes etc.. (elke keer komen we er weer net op tijd achter).

Heel veel plezier nog!! Geniet ervan, tis zo om.. liefs Eva

• 10 December 2008 - 19:08

Kelly:

Hey schat,

egg super gaaf die viedeoboodschap!! iddd wat ben jij assso bruin ;)
    egt gaaf allemaal als ik je zo zie zou ik zo het vliegtuig willen pakken lkkr naar de zon en lkkr hangen doen reizen niewe dingen zien enz.. egg supergaaf dat je dit tog allemaal ff doet in je 1tje...!

Dikke Kussss